منتظر کی هستی؟
نوشته شده توسط : احسان

 

 

این انتظار  چیه که دست از سر ما بر نمیداره!

آخه منتظر کی هستیم که این انتظار پایان نداره؟

به هر زنگ به هر در زدن و به هر خبر دنبالش می گردم. تو شخصیت خودم دنبالش می گردم و می گم به من چه تیپ آدمی می خوره ،یعنی من میتونم منتظر کی باشم. که پیداش نمی کنم، خودمو گول می زنم تا این رنج را تحمل کنم. به یه چیزی دل خوش می کنم و می گم آره پیداش کردم ، من منتظر این بودم من اینو می خواهم ، من انو دوست دارم، من عاشق اینم .این که دنبالش می گشتم. همین،این زندگی بی انتظار منه ، ولی بعد یه مدت دل زده میشم! می بینم اشتباه کردم! و همچنان انتظار ادامه دارد .

 

منتظر کی هستی؟

 





:: بازدید از این مطلب : 702
|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 3 خرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: